Brand, identitet og online marketing strategi til Check Point Travel

Brand, identitet og online marketing strategi til Check Point Travel

“Check Point Travel skal løftes til det næste niveau. Vi skal bygge et brand”, som Henrik Særmark-Thomsen, der er direktør og en af ejerne af virksomheden, selv udtrykker det. Det er netop det jeg skal hjælpe Henrik og resten af teamet med – det er en super spændende opgave, hvor vi kommer hele vejen rundt.

Fra “rigtig god” til “næste niveau”

Check Point Travel (CPT) er et rejseselskab indenfor det, der hedder “Leisure Travel” – rejser midt imellem de håndlavede rejser og charterrejserne. De gør det godt – vækster rigtig godt, tjener gode penge og der er en fantastisk stemning på kontoret. Der er faktisk ikke ret meget de gør forkert. Alligevel sætter de nu ind for at rykke sig til det næste niveau og positionere sig som et brand.

I mit samarbejde med CPT kommer vi hele vejen rundt og starter med at definere hvad CPT brandet helt konkret skal være for en størrelse. I modsætning til manges opfattelse, så er et brand ikke det samme som “branding”, hvor mange tænker “markedsføring med logo’et i fokus”… Et brand er en helhed – alt det der kendetegner virksomheden internt og eksternt, produkterne, stemningen, servicen, opfattelsen i markedet og meget mere – herunder logoet.

Efter brand-arbejdet udarbejder vi en online marketing strategi, der tager udgangspunkt i brandet og som selvfølgelig har til formål at positionere CPT endnu bedre i markedet, øge salget og i det hele taget udvikle forretningen bedst muligt.

Ny online marketing manager er ansat

Som et led i den fremadrettede vækst og udvikling af CPT har vi for et par uger siden ansat den kommende online marketing manager. Jeg var med til samtalerne og til at vurdere fagligheden hos de forskellige kandidater – noget jeg hjælper med stadigt flere af mine kunder med. Jeg har sjældent følt mig så sikker på, at denne person kommer til at rende fra alt og alle og det er lige sådan det skal være!

Følg med på CPT.dk – der kommer til at ske en masse over de kommende måneder.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>